Politică de garanție

TAM DIVERS MACHINERY SRL garanteaza ca piesele care se livreaza sunt originale, noi si nuprezinta defecte de material sau prelucrare, vizibile sau ascunse intentionat.

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții
de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător înparte.

Producãtorul garanteaza buna functionare si durabilitatea produsului pe o perioada de 12 luni, calculatã de la data achizitionãrii produsului de cãtre consumator, numai daca aceste este montat intr-un atelier specializat!

Garantia este limitata la inlocuirea piesei defecte, daca aceasta face obiectul garantiei.

Garantia nu acopera: costuri legate de pierderi din productie sau de neindeplinirea contractelor, costuri legate de montatul/demontatul piesei defecte sau orice alte costuri legate de nefunctionarea
utilajului.

In eventualitatea defectarii unui produs, pentru solutionarea cat mai rapida a problemelor legate de garantie, va rugam sa trimiteti prin e-mail la office@tamcompany.ro urmatoarele:

  • numarul si data facturii fiscale emise de TAM DIVERS MACHINERY SRL
  • dovada montarii produselor intr-un atelier de specialitate (contract service, deviz reparatie si factura pentru reparatie conform reglementarilor in domeniu)
  • nota de constatare emisa de atelierul specializat prin care se constata si se descrie in detaliu defectiunea
  • copia dupa cartea de identitate (certificatul de inregistrare) a utilajului sau orice alt document din care sa se poata identifica marca, tipul si seria utilajului. In cazul unor neclaritati, consultantul nostru va mai poate solicita suplimentar, urmatoarele documente:
    • dovezi ale calificarii persoanelor pe segmentul in care s-a intervenit la reparatia utilajului
      (mecanic, hidraulic, electric, etc.)
    • document emis de atelierul specializat cu descrierea operatiunilor de demontare, inlocuire,
      reglare, testare a produselor in detaliu, numele si semnatura personalului care a intervenit la
      reparatia utilajului.

Pentru consumabile respectiv elemente de uzura (fitre, uleiuri, anvelope, bucsi, bolturi, dinti cupa, elemente frictiune, tren de rulare etc), garantia este in functie de orele de functionare normate de producator conform graficelor de revizii.

In caz cã produsul nu mai poate fi reparat, vanzatorul va inlocui produsul defect cu unul corespunzãtor in maximum 30 zile lucratoare de la constatare, prelungindu-i termenul de garantie cu perioada neutilizarii acestuia.

Aplicarea garantiei se va face in conformitate cu HG 394/1995 SI HG 786/1996.
Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de fabricatie vor fi inlocuite cu altele noi conform HG 394/1995.

Vanzatorii, respectiv producatorii, sunt exonerati de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de folosinta, instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport.
  • piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
  • piesa a fost gresit aleasa, sau au fost oferite date eronate de identificare.
  • componentele hidraulice au fost montate fara a se schimba uleiul si filtrul hidraulic, nu s-a curatat rezervorul hidraulic respectiv nu s-a setat presiunea maxima in instalatia hidraulica conform prescriptiilor producatorului.
  • piesa s-a uzat sau deteriorat in urma suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a utilajului, neefectuarii reviziilor periodice conform programului de revizii, stabilit de producatorului utilajului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele
    ulterioare, conform tehnologiei de montaj sau a celei impuse de producator.
  • demontarea in parti componente sau subansamble a produselor ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator sau de atelierul specializat.
  • deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura.
  • piesa prezinta urme de lovituri, indoituri, zgarieturi, deformari, rupturi.
  • seria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produsului a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanale.
  • exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime admise.
  • defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (Ex: sistemul de ungere, racire, hidraulic, admisie, transmisie, tractiune, etc.)
  • piesa prezinta uzura normala (fireasca) datorita functionarii.
  • utilajul a fost folosit in alt scop decat cel prevazut de constructor.
  • utilajul a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
  • utilajul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).