Politică de retur

Site-ul www.tamcompany.ro este destinat in general comenzilor pentru persoane juridice.

Persoanele juridice nu beneficiaza de statul de consumator conform prevederilor OUG nr 34/2014.

In aceste conditii produsele comandate si livrate corespunzator nu pot fi returnate.

In cazuri exceptionale putem accepta returnarea numai dupa acceptul nostru scris.

Pentru a putea analiza o cerere de returnare va rugam trimiteti pe adresa office@tamcompany.ro urmatoarele:

  • Copie dupa factura de achizitie
  • Motivul pentru care se doreste returnarea.
  • Datele de contact ale persoanei care doreste returnarea

Conditii de retur pentru persoane fizice

In cazul persoanelor fizice returul se accepta in termenul legal de 14 zile conform OUG nr. 34/2014, fără invocarea nici unui motiv și fără alte costuri decât cele de transport.

Pentru orice cerere de returnare va rugam trimiteti pe adresa office@tamcompany.ro urmatoarele:

  • Copie dupa factura de achizitie
  • Datele de contact ale persoanei care doreste returnarea
    • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului in contul specificat de client.
    • Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

Dupa ce primiti acceptul de returnare produsele trebuie trimise pe costul dumneavoatra la:

TAM DIVERS MACHINERY STR SIRETULUI NR 2 RAMNICU SARAT JUD BUZAU

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produse aduse pe “comandă specială” (produse care nu se regasesc in mod uzual in stocul nostru si au fost comandate special)

Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;

Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

Produsele au fost montate sau folosite sau produsele care prezinta urme de utiliza

Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produse si factura se admit numai daca acestea sunt sesizate in scris,in maximum 3 zile de la livrare.

În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul.

În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs.

Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.

Colet returnat fără anunț în prealabil:

În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

Noi vom încerca întotdeauna să rezolvăm orice sesizare pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți.

În acest sens vă punem la dispoziție o adresă de email spre care puteți direcționa orice sesizare sau reclamație la care vă vom raspunde în maxim 10 zile calendaristice:

În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale din România.